piątek, 23 listopada 2012

SAŁATKA Z WOŁOWINĄ


SAŁATKA  Z WOŁOWINĄ
(spokojnie starczy na 4 osoby)


Od Przepisy kulinarne


Składniki:

6 bitek z wołowiny (najlepsza ligawa)
2 pomidory
2 papryki czerwone
Cebula
Sałata lodowa i masłowa
ser w zależności jaki jest heheh, ja chciałam dodać parmezan, ale wyszedł więc dodałam mozzarellę.
zioła: majeranek, lubczyk
oliwa czosnkowa
Oliwa zwykła , ocet balsamiczny
przyprawy korzenne
sól, pieprz

Przygotowanie:

Wołowinę kroimy na wąskie paseczki, cebulę przekrawamy na pół i kroimy w pół okręgi.
Wołowinkę wrzucamy na patelnię, na którą uprzednio wlewamy oliwę czosnkową i smażymy, gdy już prawie nie będzie soku wrzucamy cebulkę, dodajemy przyprawy korzenne, majeranek i lubczyk, sól dodaję na sam koniec żeby wołowina nie była twarda.

Od Przepisy kulinarne

W międzyczasie kroimy paprykę w grube paski, można je przekroić na pół jeszcze i wrzucamy na wymazaną oliwą czosnkową patelnię, po jakimś czasie gdy zaczęły się przyrumieniać dodałam również majeranek i lubczyk delikatnie wymieszałam i niech się grillują.

Od Przepisy kulinarne

Sałaty nigdy nie kroję, zawsze rwę, więc porwałam sałatę lodową i masłową, wymieszałam ze sobą, dodałam grubo pokrojone pomidory, posoliłam, popieprzyłam wg smaku.

Od Przepisy kulinarne
Gdy cebula w wołowinie już się przysmażyła dorzucam do sałaty, na to papryka. i szybko posypałam póki gorące serem.

Od Przepisy kulinarne

Od Przepisy kulinarne

SMACZNEGO :D

Brak komentarzy: